SpravodajstvoXiaomi

Xiaomi začína sa redukciou reklám v zariadeniach s nadstavbou MIUI

MIUI rozhranie v smartfónoch Xiaomi je mnohými používateľmi vychvaľované, ale aj zatracované. Dôvodom negatívneho vnímania je reklama, ktorá býva častokrát otravná. Spoločnosť však už dávnejšie informovala, že zredukuje jej množstvo a zároveň ju lepšie optimalizuje.

Portál Gizmochina.com prišiel s reportom, že spoločnosť Xiaomi aktuálne začala s monitorovaním reklamy, ktorá bude prekopaná naprieč celou nadstavbou MIUI. Podľa reportu spoločnosť Xiaomi kompletne odstráni nevhodné reklamy a reklamy, ktoré znehodnocujú rozhranie nadstavby. Zároveň má by zredukovaný aj ich celkový objem.

Aktuálne ste mohli postrehnúť menšie množstvo reklám vo svojich zariadeniach, ktoré by sa malo v najbližších mesiacoch ešte zredukovať. Zároveň sa spoločnosť chytá na zavedenie nástroja, ktorý umožní jej kompletné vypnutie. Vďaka tomu by rozhranie MIUI mohlo byť už čoskoro „čistejšie“ a ľahšie.

Len pre zaujímavosť, spoločnosť Xiaomi nedávno zverejnila finančné výsledky za prvý kvartál tohto roka, v ktorom verejnosť informovala, že obraz spoločnosti bol približne 6,33 miliardy dolárov, z čoho segment Softwarových a internetových služieb tvoril príjem v podobe 9,7% (pozn. redakcie: do tohto segmentu patria aj reklamné služby). Celkový zisk spoločnosti bol však výrazne nižší, predstavoval približne 300 miliónov dolárov.

Mimochodom, koncom januára  sme Vám priniesli návod, prostredníctvom ktorého je možné obmedziť množstvo zobrazovanej reklamy.

Prihláste sa do odberu tých najnovších informácií a správ z portálu VoSveteIt.sk

Odoslaním e-mailu dávate súhlas s podmienkami ochrany súkromia. Nezabudnite odber potvrdiť ešte v e-maile, ktorý Vám bude doručený


Tagy

Martin Borko

Technológie sú mojou vášňou, o ktorej nie len hovorím, ale aj píšem už nejaký ten piatok. Som zakladateľom portálu Vosveteit.sk (predtým Windowscentrum.sk), ktorý dnes patrí medzi väčšie technologické webstránky s dosahom viac ako 6000 unikátnych čitateľov denne.
Close
Close