Zdieľate s niekým prihlasovacie údaje od Netflixu? Pripravte sa, zdá sa, že tomuto môže byť čoskoro koniec!

Zdieľanie prihlasovacích údajov do služby Netflix je opäť horúcou témou.

Netflix
Zdroj: unsplash.com (Oscar Vargas)

Zdieľanie prihlasovacích údajov v službe Netflix medzi používateľmi, je známa vec. Netflix o tom vie, ale zdá sa, že toto správanie zatiaľ toleruje. Minimálne to platí nateraz. To by sa však mohlo už v dohľadnej dobe zmeniť, píše portál bgr.com.

Netflix započal prvý test ešte v marci 2021

Nie je žiadnym tajomstvom, že Netflix ešte v marci minulého roka spustil test, kedy odhlásil používateľov zo služby, ktorí zdieľali jeden účet. Následne sa museli znovu prihlásiť. Spoločnosť sa v tom čase vyjadrila, že sa chcela len uistiť, že účet používajú autorizované osoby.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

Podľa štatistík 4 z 10 používateľov k službe pristupujú prostredníctvom účtu niekoho iného. Inými slovami, spoločnosť stráca každým mesiacom obrovský balík peňazí, ktoré by inak Netflix vygeneroval z predplatného. V každom prípade, nič sa od testu, kedy došlo k odhláseniu používateľov, neudialo. Stále mnohí z nás zdieľajú jeden účet s ďalšími osobami.

Téma zdieľania účtu je opäť na pretrase

Zdieľanie účtu je opäť horúcou témou. Dôvodom je, že Netflix začal zobrazovať v týchto dňoch prvým používateľom naprieč Talianskom obdobné upozornenie, ako zobrazoval v marci 2021. Ide konkrétne o výzvu, v ktorej sa píše:

„Ak nežijete s majiteľom účtu, na pokračovanie v sledovaní Netflixu potrebujete vlastný účet. Je to váš účet? Pošleme vám overovací kód.“

Rovnako treba uviesť, že dnes nevieme povedať, či ide len o ďalší test, alebo o krok, ktorý bude spoločnosť plynúcim časom riadne vynucovať. Nateraz sa zdá, že zdieľať účet s ďalšími osobami je možné, ako tomu bolo doposiaľ. V každom prípade, spoločnosť musí bezpochyby riadne zvážiť tento krok. Dôvodom je, že zavedenie tohto opatrenia do praxe a jeho vynucovanie, by nemuselo potenciálne zvýšiť príjem spoločnosti, ale môže vyvolať i odpor veľkej časti používateľov a v konečnom dôsledku aj ich odliv ku konkurencií.

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy

Komentáre