NávodyXiaomi

Stáva sa vám, že NFC pre platby vo vašom Xiaomi smartfóne nereaguje? Takto ho opravíte!

Máte problém s technológiou NFC vo vašom smartfóne? Takto jednoducho ho môžete skúsiť opraviť vo vašom Xiaomi či Redmi alebo Poco smartfóne!

NFC technológia pre bezkontaktné platby smartfónom či smart hodinkami je poslednou dobou veľmi populárna. Táto technológia je však veľmi krehká a stačí akýkoľvek menší problém a platby vaším smartfónom jednoducho neprejdú. Čo teda robiť, ak sa tento problém objaví i vo vašom smartfóne? Riešenie je jednoduché a zaberie vám len pár sekúnd! Pozrite sa na to spolu s nami.

Máte správne nahranú kartu vo vašom zariadení?

Prvým krokom pre správnu funkciu NFC je kontrola nahrania karty vo vašom smartfóne. Ak ste doteraz túto funkciu vo vašom smartfóne nemali aktivovanú, mohlo sa stať, že ste kartu síce aktivovali v alternatíve vašej banky, no Google Pay vašu kartu neregistruje. Skontrolujte si teda aplikáciu Google Pay a prítomnosť vašej novej karty v nej.

Ak sa karta nachádza v aplikácii, no zariadenie nereaguje, prípadne pri platbe ukazuje upozornenia a výstražný trojuholník s výkričníkom, problém môže byť v zle nahratej karte. Odstráňte tak kartu z aplikácie Google Pay a nahrajte ju do vášho zariadenia znovu.

NFC platby stále nereagujú?

Ak ani po opätovnom nahratí karty NFC vo vašom zariadení nereaguje, ostávajú nám stále tri riešenia. Prvým z nich je možnosť obnovenia NFC funkcionality, ktorú nájdeme v nastaveniach vášho Xiaomi, resp. Redmi a Poco zariadenia. Takto túto funkciu nájdete.

  • Otvorte aplikáciu Nastavenia
  • Zvoľte možnosť Pripojenie a zdieľanie
  • Zapnite funkciu Obnoviť NFC funkcionalitu
  • Klepnite na možnosť Áno

Týmto spôsobom by ste mali resetnúť technológiu NFC vo vašom smartfóne a malo by fungovať správne. Skúste opäť nahrať vašu platobnú kartu do zariadenia a priložiť smartfón k čítačke.

Vo väčšine prípadov by už technológia pre bezkontaktné platby mala správne fungovať. Ak však ani v tomto prípade nie je možné platiť vaším smartfónom, ostáva vám len skúsiť smartfón obnoviť do továrenských nastavení a ak ani to nezaberie, poslať vaše zariadenie na reklamáciu. Overte si však predtým, či nie je problém na strane vašej banky a neriešite tak neexistujúci problém vo vašom zariadení.

Stretli ste sa už s podpobnými problémami? A ako ste ich riešili? Podeľte sa s nami v komentároch!

Prihláste sa do odberu tých najnovších informácií a správ z portálu VoSveteIt.sk

Odoslaním e-mailu dávate súhlas s podmienkami ochrany súkromia. Nezabudnite odber potvrdiť ešte v e-maile, ktorý Vám bude doručený

Mohlo by Vás zaujímať

Tagy
Close
Close