Samsung Galaxy S21+ sa objavuje v prvej video recenzii niekoľko týždňov pred oficiálnym predstavením

Očakávaná vlajková loď od spoločnosti Samsung sa pomerne neočakávane objavila v prvej videorecenzii na videoplatforme YouTube

samsung galaxy s21
Zdroj: OnLeaks / AndroidPolice.com

Nové vlajkové lode z modelového radu Galaxy S by mali byť spoločnosťou Samsung predstavené už zhruba v polovici januára budúceho roka. Do samotného predstavenia teda zostáva celý mesiac, ktorý takmer rok čo rok prináša nové zaujímavé informácie o nadchádzajúcich vlajkových smartfónoch. Poväčšine uzrú svetlo sveta aj prvé fotografie a rendre zariadení, ako aj vybrané benchmarkové testy, ktoré častokrát prezradia čo to o použitom hardvéri a celkovom výkone zariadenia. Tento rok je však o niečo špecifickejší, ako predošlé – na internete sa totižto viac ako mesiac pred samotným predstavením objavila prvá videorecenzia smartfónu Galaxy S21+. Zaujímavosťou je, že autor vo videu odhaľuje nie len dizajn samotného zariadenia, ale aj jeho niektoré špecifikácie či výkon zariadenia v benchmarkovom teste Geekbench.

Samsung Galaxy S21+ sa objavuje v prvej videorecenzii

Prvú video recenziu zatiaľ nepredstaveného smartfónu Samsung Galaxy S21+ si iba za dva dni stihlo pozrieť už viac ako 150 tisíc používateľov. Keďže video bolo zverejnené neznámym autorom, môžme pochybovať o jeho dôveryhodnosti, no všetko nasvedčuje tomu, že na obrázku je naozaj očakávaný vlajkonosič od Samsungu. Video totižto odhaľuje už predtým videný dizajn, ako aj sériové číslo smartfónu. Zaujímavosťou taktiež je, že autor podrobil testovaný kúsok benchmarkovému testu Geekbench. V tomto populárnom výkonnostnom teste sa samotnému procesoru Snapdragon 888 podarilo dosiahnuť skóre 1 115 bodov v prípade testu jedného jadra, zatiaľ čo v multi-core teste získal naozaj skvelé skóre na úrovni 3 326 bodov.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

Podľa známeho leakera a zahraničného redaktora Maxa Jambora je videorecenzia naozaj pravá a podľa všetkého ide o predprodukčný testovací model určený pre mobilných operátorov. Na svojom profile na sociálnej sieti Twitter taktiež spomenul, že autor videa bude podľa všetkého do pondelka vypátraný a zrejme príde o svoju prácu, keďže pri testovaní mobilnými operátormi musia zamestnanci podpisovať špeciálne protokoly o mlčanlivosti. To len potvrdzuje slová samotného autora, ktorý ani len nevie, že zariadenie ešte nebolo vôbec predstavené verejnosti. Aktuálne sa povráva o dátume 14. januára 2021. Vyzerá to však tak, že po podobných videorecenziách a uniknutých informáciách nebude mať spoločnosť Samsung čo predstavovať.

Zdroj: Gizmochina

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy