Používatelia smartfónov Samsung Galaxy S9 a S9+ hlásia prvé problémy s dotykovým displejom

Samsung Galaxy S9
Zdroj: Youtube (Samsung)

Juhokórejská spoločnosť Samsung minulý mesiac predstavila svoje nové vlajkové lode Samsung Galaxy S9 a S9+. Smartfóny prešli minimálnym redizajnom, no najväčšími prednosťami najnovšej generácie sú hlavne nový procesor Snapdragon 845, Super Speed Dual Pixel senzor, ktorý prináša revolúciu vo fotografovaní pri slabom osvetlení, no najväčšou výhodou je zrejme zachytávanie videa v super slow-motion režime na 960 fps. Oba smartfóny zožali vo svete úspech, no nie všetko je dokonalé a používatelia nových smartfónoch hlásia po pár týždňoch používania prvé problémy.

Používatelia hlásia problémy s dotykovým displejom

Na stránkach spoločnosti Samsung sa po pár dňoch začali objavovať prvé sťažnosti používateľov. Používatelia sa sťažujú najmä na akési mŕtve plochy na displeji. Tieto miesta vôbec nereagujú na dotyk a tým pádom sa smartfón stáva nepoužiteľným. Spoločnosť Samsung tento problém zaregistrovala a vydala takéto stanovisko: „V spoločnosti Samsung je spokojnosť zákazníkov kľúčovým prvkom pre naše podnikanie. Našim zákazníkom sa snažíme poskytnúť čo najlepšie skúsenosti s našimi produktmi. Momentálne sme obdržali niekoľko správ o zlom reagovaní dotykových obrazoviek na smartfónoch Samsung Galaxy S9 a S9+. Aktuálne spolupracujeme s postihnutými zákazníkmi a tieto problémy bližšie vyšetrujeme. „

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

Používatelia na fórach zverejnili návody, ako tieto problémy odstrániť. Na niektorých zariadeniach sa používateľom podarilo problémy odstrániť starým známym resetom na továrenské nastavenia. Druhým spôsobom je zvýšenie senzitivity displeja. Avšak podotýkame, že týmto spôsobom sa problémy nedajú odstrániť na každom zariadení a najlepším riešením, je zrejme vrátenie smartfónu predajcovi.

Zdroj: neowin.net, úvodný obrázok (Youtube (Samsung))

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy

Komentáre