SpravodajstvoXiaomi
O chytré televízie od Xiaomi je enormný záujem. Lei Jun odhaľuje, koľko televízií predali na jednom z ich kľúčových trhov
Lei Jun, jeden zo zakladateľov spoločnosti Xiaomi odhaľuje, že v domácej Číne sa im poradilo predať viac ako 10 miliónov chytrých televízií.
Lei Jun, jeden zo zakladateľov spoločnosti Xiaomi v priebehu včerajšieho dňa oznámil, že sa im podarilo dosiahnuť rekordné predaje chytrých televízií v domácej Číne. Prostredníctvom sociálnej siete Weibo prezradil, že za tento rok sa im podarilo prekonať hranicu 10 miliónov predaných chytrých televízií.
Jeden z vedúcich pracovníkov spoločnosti hovorí, že tento úspech sa im podarilo dosiahnuť hlavne vďaka neustálym inováciám, ktoré spoločnosť prináša do svojich produktov. Inými slovami, spoločnosť vďačí týmto číslam hlavne rýchlej adaptácií nových technológií vo svojich produktoch. Lu Weibing, prezident spoločnosti Xiaomi uviedol, že zatiaľ čo v prípade smartfónov dosiahnutie predajov v objeme 10 miliónov kusov zariadení je relatívne „ľahké“, tak kategória chytrých televízií je úplne o niečom inom.
Len pre zaujímavosť, spoločnosť Xiaomi vstúpila na trh s chytrými televíziami v septembri v roku 2013. Čo sa týka globálnych čísiel, tak v roku 2018 bolo celosvetovo (pozn. redakcie: Xiaomi sa podarilo predať 10 miliónov kusov len v domácej Číne) predaných 157 miliónov chytrých televízií, z čoho spoločnosť TCL, ktorá v tomto odsunula LG na 3. priečku najväčších predajcov chytrých televízií a je pôvodom z Číny, predala 28,61 miliónov kusov.
V každom prípade budeme netrpezlivo čakať na uzávierku roka, a to hlavne z pohľadu globálnych predajov. Pre spoločnosť Xiaomi je ďalším kľúčovým trhom v tejto oblasti India, kde je aktuálne dominantným hráčom.
2019: An year of being No. 1.#MiTV remains India's #1SmartTVBrand for 6 quarters in a row.💪
2019 was a BIG year:
– Biggest Mi TV launched💥
– Biggest updates released😎
– Big records created ⚡
– Big support from Mi fans 🙏What're you expecting in 2020? Comment with #MiTV. pic.twitter.com/EUrW4uu2Zb
— Mi TV India for #MiFans (@MiTVIndia) December 11, 2019