SpravodajstvoXiaomi

Neoriginálne súčiastky v Xiaomi smartfóne môžu narobiť mnoho problémov. S týmto sa najnovšie stretávajú používatelia!

Neoriginálny displej môže spôsobiť nepríjemnosti mnohým majiteľom v spojení s Androidom 11. Ako sa tomu vyhnúť a prečo siahnuť po originále?

Vymeniť si prasknutý displej doma za nový zvládnu mnohí z vás. Ide o jednu z najjednoduchších opráv smartfónu, ktorú môžete doma vykonať. S novými technológiami však proti takémuto domácemu majstrovaniu prichádzajú i rôzne metódy, ako takýmto výmenám za neoriginálne súčiastky či dokonca mimo autorizovaných stredísk zabrániť. V posledných dňoch sa vyskytlo hneď niekoľko problémov s takýmito súčiastkami a niekedy si ani nemusíme pritom uvedomiť, že za problémom stojí neoriginálny kus. Prečo s nimi prichádzajú problémy? Odpoveď nám prináša fórum fanúšikov spoločnosti Xiaomi Mi Community.

Prečo s neoriginálnymi súčiastkami nastávajú problémy?

Oficiálne fórum používateľov Xiaomi nám každý týždeň prináša zhrnutie najčastejších chýb smartfónov. Medzi týmito chybami nás však jedna zaskočila, konkrétne ide o varovanie pred neoriginálnymi displejmi v smartfónoch. Veď mnohí z nás si displej vedia vymeniť i doma sami a mnohé servisy taktiež nehľadia na to, či je súčiastka originálna.

Vzhľadom k početným problémom najmä s modelom Redmi Note 8 Pro, ktorý bol len nedávno aktualizovaný, prichádza varovanie pred neoriginálnym displejom a Androidom 11. Najnovší Android 11 totiž nepodporuje neoriginálne súčiastky a odporúča sa používať originálne vybavenie.

Aké to môže mať dôsledky?

Neoriginálny displej v smartfóne nám môže priniesť viac problémov ako úžitku. Je samozrejmé, že takýto displej nás výjde oveľa lacnejšie, ako keby sme si kúpili súčiastku vyrobenú priamo výrobcom smartfónu. S novým systémom Android 11 však môžu nastať situácie tzv. ghost touch, teda nereagovanie smartfónu na vaše požiadavky, pričom si myslí, že váš prst zadáva požiadavku niekde inde.

Nejde o veľmi príjemnú situáciu a používanie smartfónu sa týmto oveľa sťažuje. Dúfame, že s takouto situáciou nemáte skúsenosť a pre budúcnosť vám odporúčame vymieňať displej za originálnu súčiastku, prípadne i v autorizovaných predajniach. Môže vás to výjsť síce o pár eur viac, no v konečnom dôsledku si ušetríte mnoho nepríjemných skúseností.

Stalo sa vám niečo podobné na vašom smartfóne? A na akej verzii systému v súčasnosti bežíte? Podeľte sa s nami v komentároch!

Prihláste sa do odberu tých najnovších informácií a správ z portálu VoSveteIt.sk

Odoslaním e-mailu dávate súhlas s podmienkami ochrany súkromia. Nezabudnite odber potvrdiť ešte v e-maile, ktorý Vám bude doručený

Mohlo by Vás zaujímať

Tagy
Close
Close