HuaweiSpravodajstvo

Nefungujú Vám fitness náramky a chytré hodinky od Huawei? Tu je riešenie ako to opraviť

Nefungujú Vám chytré hodinky a fitness náramky od spoločnosti Huawei so zariadeniami iných značiek? Tu je riešenie

Mnoho používateľov nositeľných zariadení spoločnosti Huawei už dlhšiu dobu hlási, že im nefungujú ich zariadenia tak, ako by mali. Ide pritom obzvlášť o chytré fitness náramky či rôzne chytré hodinky. Napríklad, jeden z používateľov na Huawei fóre píše:

„Mám fitness tracker Huawei – konkrétne Band 3 – pripojený k Samsung Galaxy Note 10 Plus. Doteraz dokonale spolupracovali. V súčasnosti sa aplikácia Huawei Health odmietne načítať – zobrazí sa správa „Spoločnosť Huawei Health vyžaduje, aktuálnejšiu verziu Mobilných služieb Huawei (4.0.0 alebo novšiu), aby fungovala korektne…“

V rámci samotného vlákna fóra je vskutku bohatá diskusiu nespokojných zákazníkov, ktorí hlásia rovnaký problém – nefungujú um ich nositeľné zariadenia. Podobne to vyzerá aj v obchode Google Play.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ
Huawei Healt_staznosti pouzivatelov Google Play
Zdroj: Vosveteit.sk (printscreen recenzie Huawei Health aplikácie)

Potrebovať budete Huawei App Gallery

Zatiaľ čo vo väčšine dotazov spoločnosť stíha reagovať, tak vo všeobecnosti odpovedá, že je potrebné stiahnuť zo stránok spoločnosti obchod s aplikáciami AppGallery. Huawei v jednej z odpovedí píše:

„Ahoj andykb3, ospravedlňujem sa za prípadné nepríjemnosti. Uvedomujeme si tento problém a naliehavo sa ním zaoberáme. Najnovšia verzia služieb Huawei Mobile Services (3.0.3.301 a novšia) tento problém vyriešila. Najskôr odinštalujte  aktuálne Mobilné služby spoločnosti Huawei a potom vyhľadajte a stiahnite si novú Mobilnú službu Huawei z aplikácie Huawei AppGallery. Aplikáciu Huawei AppGallery si môžete stiahnuť pomocou odkazu nižšie: https://huaweimobileservices.com/appgallery/“, spoločnosť ďalej dopĺňa: „Po stiahnutí aplikácie AppGallery si môžete nainštalovať službu Huawei Mobile a Huawei Health prostredníctvom AppGallery, aby ste problém vyriešili. Najnovšia verzia služby Huawei Mobile Service bude čoskoro zverejnená aj v službe Google Play. Prosím, trpezlivo počkajte.“

V ďalších komentároch spoločnosť dopĺňa, že ak Vám nefunguje prepojenie hodiniek so smartfónov aj napriek tomu, že ste postupovali podľa krokov vyššie, tak je potrebné spárovať Vaše zariadenie ešte raz so smartfónom.

„…Po dokončení môžete znova spárovať hodinky s Huawei Health.“

 

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy
Tagy
Zobraziť komentáre
Close
Close