Na svete je nový startup, ktorý využíva technológiu sledovania očí, aby Vás donútil sledovať reklamy

Reklamy, reklamy a ešte raz reklamy. Sú prostriedkom ako sprostredkovať ľuďom informácie o produktoch s cieľom, aby si ich zakúpili. Pre mnohých sú otravnou súčasťou každodenného života a pre druhých prijateľným prostriedkom ako získavať informácie.

Zatiaľ čo väčšina z nás sa im snaží vyhnúť lebo sú otravnými, tak stále existuje veľká skupina ľudí, ktorá ich akceptuje a prijíma ich ako „formu“ platby za poskytnuté služby. Dobrým príkladom sú smartfóny Xiaomi, ktoré sú cenovo dostupnejšie ako konkurencia, ale na druhej strane v sebe schovávajú viacero foriem reklám, ktoré „útočia“ na používateľov.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

Najnovšie, zakladateľ MoviePass prišiel so startupom, ktorý núti používateľov sledovať reklamy. Informuje o tom portál Futurism.com.

Stacy Spikes stojí za projektom „PreShow“, ktorého cieľom je prinútiť používateľov sledovať reklamy. On, spolu so svojim tímom vytvoril aplikáciu, ktorá motivuje používateľov k sledovaniu reklám. Funguje na princípe, že ak používateľ bude aktívne sledovať reklamy po dobu 15 až 20 minút tak získajú „zadarmo“ lístky do kina.

Sledovanie reklám neoklamete

Reklamy sú dnes všade. Vo väčšine prípadoch sa dajú preskočiť po pár sekundách, ako napríklad na serveroch Youtube, alebo jednoducho počas ich premietania idete robiť niečo iné. Startup PreShow však prišiel so systémom sledovania pohybu očí. Do aplikácie je potrebné sa prihlásiť prostredníctvom FaceID od spoločnosti Apple. Následne prostredníctvom FaceID aplikácia sleduje či dávate pozor alebo nie.

Ak si chce používateľ zarobiť na lístky do kina tak musí celú dobu hľadieť na displej telefónu. V prípade ak pozrie iným smerom tak sa objaví červené ohraničenie, ktoré reklamu pozastaví, kým sa pohľadom nevrátite späť.

Zdroj: Futurism.com, úvodný obrázok:pexels.com

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy

Komentáre