SpravodajstvoWindows

Microsoft chce z virtuálnej reality spraviť mainstreamový produkt. Podarí sa mu to?

Počas konferencie WinHEC 2016 ktorá sa konala v týchto dňoch Microsoft oznámil nie len podporu Windows 10 pre ARM procesory, ale venoval sa aj virtuálnej realite kde  upresnil nie len minimálne  hardvérové špecifikácie, ale odkryl aj budúcnosť smerovania tejto technológie.

Nosným pilierom smerovania virtuálne reality v najbližších rokoch má byť projekt EVO – nízko nákladové zariadenia, ktoré by malo priniesť hologramy širokému publiku. Projekt vzniká v spolupráci so spoločnosťou Intel, ďalej prezradil, že prvé headsety vzniknuté z tejto spolupráce by sa mali objaviť už budúci rok, avšak len pre vývojárov. Neskôr bude nasledovať verejnosť, avšak ak očakávate presný dátum tak ten je na dnes neznámy. Cena týchto inteligentných okuliarov by mala začínať na 299 dolároch začo by sme mali dostať výbavu v podobe všetkých potrebných senzorov vrátane aj tých určených pre orientáciu v priestore.

Minimálne hardvérové požiadavky:

  • CPU: Intel Core i5 6. a 7. generácie s podporou technológie Hyper Threadingu, resp. jej ekvivalent
  • GPU: Intel HD Graphics 620 (GT2) alebo grafická karta s podporou DirectX 12
  • RAM: 8 GB, pri integrovaných grafických kartách je vyžadované zapojenie Dual Channel
  • HDMI: 1.4, 2 880 × 1 440 pri 60 Hz HDMI 2.0, či DisplayPort 1.3+ s podporou rozlíšenia 2 880 × 1 440 pri 90 Hz
  • HDD: 100 GB+
  • USB: USB 3.0 alebo USB 3.1 Type-C
  • Bluetooth: 4.0 pre pripojenie príslušenstva

 

Prihláste sa do odberu tých najnovších informácií a správ z portálu VoSveteIt.sk

Odoslaním e-mailu dávate súhlas s podmienkami ochrany súkromia. Nezabudnite odber potvrdiť ešte v e-maile, ktorý Vám bude doručený

Mohlo by Vás zaujímať

Tagy

Redakcia

Chceš sa stať redaktorom aj ty? Ak ťa bavia témy technológií a vedy, tak si možno tým správnym kandidátom, aby si sa stal redaktorom nášho portálu. Napíš nám krátku ukážku textu ako píšeš a pošli ju na [email protected] My sa ti ozveme späť
Close
Close