Google.com „padol“. Titul najnavštevovanejšej stránky roku 2021 získal iný web. Ktorý?!

Po dlhých rokoch bol Google prekonaný. Najnavštevovanejšou stránkou na svete v roku 2021 sa stala stránka sociálnej siete TikTok.

Google mobil
Zdroj: unsplash.com (Solen Feyissa)

Často diskutovaná sociálna sieť TikTok trhala v roku 2021 jeden rekord za druhým. Málo kto však predpokladal, že zosadí dlhoročného lídra z pozície najnavštevovanejšej stránky na svete. Portál beebom.com poukazuje na to, že webová stránka TikToku sa stala najnavštevovanejšou na svete. Predbehla dokonca gigantov ako Google, Twitter, či Facebook.

TikTok z dielne čínskej spoločnosti ByteDance sa stal najnavštevovanejšou webovou platformou pre rok 2021. Portál Cloudfare zverejnil zoznam desiatich najnavštevovanejších stránok a TikTok si v tomto zozname výrazne polepšil. Svoju siedmu pozíciu z vlaňajšieho roka vylepšil na maximum, keď predbehol Google.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

Top 10 najpopulárnejších stránok za rok 2021

Zvyšné webstránky v nižšie uvedenom zozname nie sú žiadnym prekvapením, no zosadenie lídra je viac než prekvapujúce. To ale len poukazuje na vyvíjajúci sa trend, ktorý TikTok perfektne zachytil. Pozíciu 1. a 2. už poznáme, no pozrieme sa aj na zvyšok tohto prestížneho rebríčka.

  1. TikTok.com
  2. Google.com
  3. Facebook.com
  4. Microsoft.com
  5. Apple.com
  6. Amazon.com
  7. Netflix.com
  8. YouTube.com
  9. Twitter.com
  10. WhatsApp.com

Zaujímavosťou je určite fakt, že TikTok je jedinou stránkou v zozname, ktorá nemá sídlo v Spojených štátoch. Na prvé miesto sa TikTok dostal už vo februári. Situácia na najvyššom stupienku sa často menila, no približne v polovici roka sa ustálila.

To nebol jediný úspech tejto populárnej aplikácie. Už skôr sa aplikácia stala najsťahovanejšou aplikáciou, keď prekonala ďalšieho silného protivníka v tomto odvetví, Facebook. Je vidieť, že TikTok je zameraný na obrovskú masu ľudí a je neskutočne populárny.

tiktok
Zdroj: Pixabay (Kon Karampelas)

Všetko to dokázal aj napriek permanentnému zákazu v Indii, či rôznym súdnym sporom v Amerike. Všetky tieto úspechy pramenia najmä z toho, že aplikácia nie je určená iba pre deti a tínedžerov. Jej zameranie na úplne hocijakú oblasť a vekovú kategóriu z tejto aplikácie nerobí len výborný prostriedok na zábavu a vyplnenie voľného času. Je to taktiež výborným prostriedkom pre rôzne marketingové účely.

Pokročilý algoritmus tejto aplikácie vie úplne perfektne zamerať obsah osobám, ktoré o daný produkt či službu majú záujem. A dokáže to aj bez otravných reklám pred alebo počas videa, čo len napomáha jej popularite.

Aplikácie ako Instagram či YouTube sa snažili o zareagovanie na daný trend pridaním podobného formátu videí, no zdá sa, že bude potrebné vyvinúť oveľa väčšiu snahu. Hlavne ak by chceli z trónu zosadiť tohto čínskeho giganta.

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy

Komentáre