BezpečnosťSpravodajstvo

Facebook Vám povie, kto o vás nahral informácie za účelom cielenia reklamy

Súkromie a bezpečnosť sa stávajú čoraz viac frekventovanejšou témou, ktorá sa dotýka stále väčšieho množstva ľudí. Popri týchto dvoch hlavných prúdoch sa stále viac a viac diskutuje o ovplyvňovaní verejnej mienky. Jedná sa totiž o prepojené „nádoby“.

Facebook poskytne používateľom viac informácií o tom ako sa spracovávajú ich osobné údaje

Spoločnosť Facebook plánuje od konca februára zaviesť niekoľko zmien, ktoré majú priniesť viac transparentnosti o spracovávaní osobných dát. Zmeny sa týkajú primárne reklamných nastavení. Facebook po novom v rozbaľovacej ponuke ponúkne položku „Prečo to vidím?“. Tá bude v sebe skrývať viacero informácií ako sú napríklad kto zaplatil reklamu, niektoré biografické údaje či kto nahral údaje o Vás na Facebook za účelom zacielenia reklamy.

Facebook tento krok podľa slov hovorcu spoločnosti robí za účelom, aby ľudia lepšie porozumeli tomu, ako inzerenti používajú informácie, ktoré o nás získali. Vo výsledku by táto nová funkcia mala priniesť viac svetla do toho, aby sa používatelia dozvedeli ako jednotlivé spoločnosti získali o nich informácie a ako s nimi narábajú.

Zdroj: TheCrunch.com

Prihláste sa do odberu tých najnovších informácií a správ z portálu VoSveteIt.sk

Odoslaním e-mailu dávate súhlas s podmienkami ochrany súkromia. Nezabudnite odber potvrdiť ešte v e-maile, ktorý Vám bude doručený

Mohlo by Vás zaujímať

Tagy

Martin Borko

Technológie ma fascinujú už niekoľko rokov a to hlavne spotrebná elektronika, ktorá nám dokáže častokrát zjednodušiť každodenné fungovanie. Zároveň však nepohrdnem ani futuristickými technológiami a víziami, o ktorých rád aj píšem.
Close
Close
Pracovné ponuky