AppleSpravodajstvo

Apple v novej, a hlavne vo vydarenej reklame poukazuje na hodnotu súkromia

Súkromie je čoraz viac  frekventovanejšou témou a to aj vďaka zavedeniu GDPR, ktoré doslova prinieslo vlnu informácií o tom aké dáta o nás jednotlivé spoločnosti zbierajú a ako ich používajú. Nehovor viac o mnohých škandáloch, ktoré diskusiu o súkromí akcelerovali (za spomenutie stojí napríklad únik viac ako 21 miliónov e-mailových adries z konca januára,…).

Apple v reklame presvedčia, že ich telefón je bezpečný

Najnovšia reklama od spoločnosti Apple, na ktorú upozornil portál Engadget.com, poukazuje práve na výhody spojené s používaním telefónov iPhone v spojitosti s ochranou súkromia. Hlavnou myšlienkou reklamy je poukázať na hodnotu súkromia. Reklamný shoot Apple ukončuje sloganom:

„Ak súkromie niečo vo vašom živote znamená, tak by vám malo záležať aj na telefóne, ktorý používate.“

Reklamu „Privacy on iPhone — Private Side“ od spoločnosti Apple si môžete pozrieť nižšie.

Hoci Apple dlhodobo zvyšuje ochranu používateľov, tak aj napriek tomu treba povedať, že nie všetko čoho sa chytí tak je úspechom. Dobrým príkladom je udalosť z konca januára, kedy jeden z tínedžerov objavil bug v aplikácií FaceTime, ktorý umožňoval počúvať adresáta hovoru na mikrofóne ešte pred jeho samotným začatím. Našťastie sa spoločnosti Apple podarilo chybu odstrániť ešte predtým ako sa masovo dostala do povedomia.

Zdroj: Engadget.com, úvodný obrázok: Youtube

Prihláste sa do odberu tých najnovších informácií a správ z portálu VoSveteIt.sk

Odoslaním e-mailu dávate súhlas s podmienkami ochrany súkromia. Nezabudnite odber potvrdiť ešte v e-maile, ktorý Vám bude doručený


Tagy

Martin Borko

Technológie sú mojou vášňou, o ktorej nie len hovorím, ale aj píšem už nejaký ten piatok. Som zakladateľom portálu Vosveteit.sk (predtým Windowscentrum.sk), ktorý dnes patrí medzi väčšie technologické webstránky s dosahom viac ako 6000 unikátnych čitateľov denne.
Close
Close