Spravodajstvo

4ka, ktorá spravila revolúciu v dátových paušáloch, dnes oslavuje svoje 6. narodeniny

Presne pred šiestimi rokmi vstúpila na slovenský trh 4ka.

Mobilný operátor 4ka je mnohými používateľmi považovaný za jedného z najlepších mobilných operátorov. Dôvodom je najmä cena poskytovaných služieb a dátová voľnosť, kde pojem „neobmedzený internet“, nemá schované žiadne háčiky v podobe, že po 20GB a podobne, dôjde k obmedzeniu rýchlosti prenosu dát. Na druhej strane treba objektívne povedať, že vo viacerých regiónoch, 4ka konkurenciu len dobieha, dôvodom je slabšie pokrytie signálom v menej hustejších obývaných oblastiach.

4ka oslavuje 6. narodeniny

Tak či onak, 4ka dnes oslavuje svoje 6. narodeniny na trhu a spolu s týmto špeciálnym dňom, spoločnosť zdieľa viacero zaujímavosti.

„V októbri 2016 sme uviedli na trh prvý skutočne nekonečný paušál. Dnes, po piatich rokoch, môžeme konštatovať, že to bol ťah správnym smerom, čo potvrdzuje aj to, že ku koncu septembra 2021 je viac než každý druhý predaný paušál (58%) s nekonečnými dátami,“ hovorí Marek Jánošík, vedúci produktového oddelenia 4ky.

4ka v rámci publikovanej tlačovej správy píše, že v priebehu uplynulého roka padol rekord v podobe priemernej spotreby dát dátujúcich zákazníkov. Priemerný zákazník preniesol mesačne 12,34GB dát, pričom TOP 10% najväčších „dátovačov“ vo 4ke mesačne prenieslo v priemere viac ako 50GB dát. Spoločnosť rovnako zdieľala infografiku nižšie, kde napríklad informuje, že k dnešnému dňu majú viac ako 550-tisíc aktívnych zákazníkov.

4ka statistiky
Zdroj: 4ka

Mimochodom, 4ka hovorí, že priemerná spotreba dát zákazníkmi každoročne rastie o približne 20%. Len pre zaujímavosť, najviac zákazníci spoločnosti dátujú v okresoch Bratislava, Nitra, Nové Zámky, Trenčín, Prievidza, Žilina, Banská Bystrica, Poprad a Prešov.

Najviac_datujuce_okresy (1)
Zdroj: 4ka

4ka sa v spolupráci s Ligou pre duševné zdravie púšťa do kampane

Mobilný operátor okrem iného oznamuje, že už čoskoro odštartuje spoluprácu s Ligou duševného zdravia kampaňou Robím chyby a je mi to 4.

„V pripravovanej kampani chceme poukázať na to, že robiť chyby je ľudské a posúvajú nás dopredu a naopak nezdravý je tlak vyvíjaný na umelú dokonalosť a bezchybnosť. Sociálne médiá vytvárajú nezdravú ilúziu krásneho sveta bez vád, ktorý je ale často výsledkom reality upravenej množstvom filtrov. Najmä mladí ľudia ale tejto predstave podliehajú a to, že sa sami necítia byť vhodní do tohto sveta vedie k nárastu úzkosti a ďalších duševných problémov. Aj preto ich chceme motivovať, aby boli sami sebou. Aby sa postavili tomuto tlaku a povedali si – je mi to 4,“ vraví marketingový riaditeľ 4ky Roland Kyška.

Len pre zaujímavosť, až 97% mladých ľudí vo veku od 15 do 29 rokov, denne trávi čas na sociálnych sieťach.4ka zároveň poskytne Lige marketingovú podporu v objeme 25% zakontrahovaného reklamného priestoru v OOH a cez osobitný spot v online priestore.

Prihláste sa do odberu tých najnovších informácií a správ z portálu VoSveteIt.sk

Odoslaním e-mailu dávate súhlas s podmienkami ochrany súkromia. Nezabudnite odber potvrdiť ešte v e-maile, ktorý Vám bude doručený

Mohlo by Vás zaujímať

Tagy

Martin Borko

Technológie ma fascinujú už niekoľko rokov a to hlavne spotrebná elektronika, ktorá nám dokáže častokrát zjednodušiť každodenné fungovanie. Zároveň však nepohrdnem ani futuristickými technológiami a víziami, o ktorých rád aj píšem.
Close
Close